Sjukaste ni gjort i skolan?

1 .. 42 43 44 45 46 47 48 .. 52
mc00
P16
Medlem

21 november 2010 19:04 | #881 mc00

Skrivet av youinthebushes View Post
vred om handen pÄ min kompis sÄ han svimmade... fick jÀvligt med skit efter det...

pussy

Otrolig
P15
Medlem

21 november 2010 19:06 | #882 Otrolig

Skrivet av mc00 View Post
Kastade en ballong jag hade hittar föra vintern i skallen pÄ en 6a jag va en 3a ifrÄn ett fönsterlollolwoot

Vad sÀger du? Fick han ont i huvudet av en ballong som du hittade förra vintern?

RamiD
P22
Medlem

21 november 2010 19:10 | #883 RamiD

RÄkade antÀnda en king air bomb, i skolans matsal, jag skulle egentligen va cool o bara tÀnda pÄ stubinen för att sen slÀcka den igen. Men kunde inte slÀcka den, utan brÀnde fingrarna och det blev en jÀvla smÀll :P Fick rÀkning hemskickad xd

Otrolig
P15
Medlem

21 november 2010 19:37 | #884 Otrolig

Vad lÄg rÀkningen pÄ?

Suddet
P16
Medlem

21 november 2010 20:52 | #885 Suddet

satte en stinkbomb i maten pÄ skolan sÄ att maten som alla skulle ta var förstörd haha

och sÄ har jag pajjat en ruta frÄgat lÀraren om han skulle ha en snus haha ;D

RamiD
P22
Medlem

22 november 2010 17:16 | #886 RamiD

Skrivet av Otrolig View Post
Vad lÄg rÀkningen pÄ?

600:- för 2 taklampor
1500:- för takplattor och 400 för 2 stolar brÀnda.

totalt 2500:-

RamiD
P22
Medlem

22 november 2010 17:18 | #887 RamiD

Skrivet av Otrolig View Post
Vad lÄg rÀkningen pÄ?

600:- för 2 taklampor
1500:- för takplattor och 400 för 2 stolar brÀnda.

xxemostaylxx
P15
Medlem

22 november 2010 17:31 | #888 xxemostaylxx

Skrivet av Mitander View Post
Skrivet av lompisen View Post
de sjukaste jag har gjort i skolan Àr att knulla en klas kompis som hete tjena hans snopp var sÄ len Ä vacker Ä fin ÄÄÄÄ han knulla jÀvlit hÄrt
tror jag ocksÄ pÄ.

Hahaha eller hur...

thuglifeeparaggare
P18
Medlem

22 november 2010 17:53 | #889 thuglifeeparaggare

hehe slog ner min kompis dÄ hoppa min lÀrare in i figthen och spöa oss fast jag hann slÄ henne pÄ bröste sÄ hon fick cancer och fick Äka ambulans och det tyckte alla var skit coolt xD hehe och en gÄng hoppade jag pÄ min kompis pung kulor sÄ han spydde pÄ min pappa xD de var utvÀckling samtal de va dÀrför han var dÀr :P xD sen sk8a jag nerför trappan och face plantta pÄ en kille i rullstol xD

hade ocksÄ sex med rektorn pÄ toa:P hon e kvinnaXD

Eriksson
P21
Medlem

22 november 2010 18:29 | #890 Eriksson

Ja skola i förra veckan

Borttagen medlem

22 november 2010 19:44 | #891 Avslutat konto

Skrivet av mc00 View Post
Skrivet av youinthebushes View Post
vred om handen pÄ min kompis sÄ han svimmade... fick jÀvligt med skit efter det...
pussy

tyst spinkiga provrörs-barn

Danielsod
P16
Medlem

23 november 2010 19:03 | #892 Danielsod

Skrivet av thuglifeeparaggare View Post
hehe slog ner min kompis dÄ hoppa min lÀrare in i figthen och spöa oss fast jag hann slÄ henne pÄ bröste sÄ hon fick cancer och fick Äka ambulans och det tyckte alla var skit coolt xD hehe och en gÄng hoppade jag pÄ min kompis pung kulor sÄ han spydde pÄ min pappa xD de var utvÀckling samtal de va dÀrför han var dÀr :P xD sen sk8a jag nerför trappan och face plantta pÄ en kille i rullstol xD hade ocksÄ sex med rektorn pÄ toa:P hon e kvinnaXD

Hmm det tror man ju sÄ mycket man vill pÄ =P !

SjÀlv vet jag inte kanske blivit jagad av lÀraren och flyde upp pÄ skoltaket =D

Borttagen medlem

23 november 2010 20:13 | #893 Avslutat konto

hehe slog ner min kompis dÄ hoppa min lÀrare in i figthen och spöa oss fast jag hann slÄ henne pÄ bröste sÄ hon fick cancer och fick Äka ambulans och det tyckte alla var skit coolt xD hehe och en gÄng hoppade jag pÄ min kompis pung kulor sÄ han spydde pÄ min pappa xD de var utvÀckling samtal de va dÀrför han var dÀr :P xD sen sk8a jag nerför trappan och face plantta pÄ en kille i rullstol xD

myttarN^

OT: vi lanar cs rÀtt ofta pÄ lektionerna.

Master_Chief_150
P20
Medlem

23 november 2010 20:15 | #894 Master_Chief_150

Skrivet av anonymous1337 View Post
myttarN^

HAHA det gör vi ocksÄÄ pÄ vÄran skolaa sitter typ 15-20 pers o spelar CS haha ;D

Borttagen medlem

23 november 2010 20:17 | #895 Avslutat konto

Skrivet av Master_Chief_150 View Post
Skrivet av anonymous1337 View Post
hehe slog ner min kompis dÄ hoppa min lÀrare in i figthen och spöa oss fast jag hann slÄ henne pÄ bröste sÄ hon fick cancer och fick Äka ambulans och det tyckte alla var skit coolt xD hehe och en gÄng hoppade jag pÄ min kompis pung kulor sÄ han spydde pÄ min pappa xD de var utvÀckling samtal de va dÀrför han var dÀr :P xD sen sk8a jag nerför trappan och face plantta pÄ en kille i rullstol xD hade ocksÄ sex med rektorn pÄ toa:P hon e kvinnaXD
myttarN^

HAHA det gör vi ocksÄÄ pÄ vÄran skolaa sitter typ 15-20 pers o spelar CS haha ;D

mm precis :P gött att gÄ IT xD

chrippe
P20
Medlem

23 november 2010 20:44 | #896 chrippe

En gÄng pluggade jag matte pÄ svenska lektionen, folk sa att jag var helt galen xDxDxDxD;ppPpPPPPpPPpPPPpPP xDDDD

chrippe
P20
Medlem

23 november 2010 20:48 | #897 chrippe

Och en gÄng satt jag i skolan 10minuter innan vi började! xDwoot

Och dagen efter kom jag FEM MINUTER försent för att kompensera det och sa tyst till min lÀrare nÀr han frÄgade varför jag kom försent (dock bara sÄ mina kompisar hörde!lol)

Borttagen medlem

24 november 2010 00:43 | #898 Avslutat konto

Skrivet av chrippe View Post
Och en gÄng satt jag i skolan 10minuter innan vi började! xDwoot

Och dagen efter kom jag FEM MINUTER försent för att kompensera det och sa tyst till min lÀrare nÀr han frÄgade varför jag kom försent (dock bara sÄ mina kompisar hörde!lol)

tuffing

RiversWeezer
P22
Medlem

26 november 2010 14:37 | #899 RiversWeezer

Jag skulle besöka en kille idag i skolan och jag skulle gÄ pÄ toa först och dÄ sÄg man bara en halvnaken tjej och jag fick panik. Toan var inte lÄst.
Det första hon gjorde var... hon log konstigt nog medan jag blev skrÀckslagen.
Jag stÀngde igen dörren och gömde mitt anlete för att jag blev röd och jag rodnade en massa. Jag skÀmdes totalt för att jag blev rÀdd nÀr jag sÄg henne. Hennes vÀnner var dÀr ute och skrattade ocksÄ och jag visste inte vad jag skulle göra.
Jag gick dÀrifrÄn bara.

chrippe
P20
Medlem

26 november 2010 15:30 | #900 chrippe

Skrivet av FM2FLVSPB View Post
Jag skulle besöka en kille idag i skolan och jag skulle gÄ pÄ toa först och dÄ sÄg man bara en halvnaken tjej och jag fick panik. Toan var inte lÄst.
Det första hon gjorde var... hon log konstigt nog medan jag blev skrÀckslagen.
Jag stÀngde igen dörren och gömde mitt anlete för att jag blev röd och jag rodnade en massa. Jag skÀmdes totalt för att jag blev rÀdd nÀr jag sÄg henne. Hennes vÀnner var dÀr ute och skrattade ocksÄ och jag visste inte vad jag skulle göra.
Jag gick dÀrifrÄn bara.

Det var ju ett perfekt tillfÀlle att sÀga "Tar du den i tvÄan dirrekt eller mÄste jag bjuda pÄ en drink först?" -.-

1 .. 42 43 44 45 46 47 48 .. 52

Skriva inlÀgg?

Logga in för att svara i trÄden.