Vad hände med alla moderatorer?
1 september 2012 00:23 | #22 gormiti100
lol finns det djurporr, VART, JAG VILL SE!! haha, men seriöst ta bort skiten det finns en massa barn som blir ärrade för livet..
2 september 2012 03:59 | #23 Skandiaa
[quote]Citat av: Skandiaa
[quote]Citat av: aquila
[quote]Citat av: niten
Rapporterade igår, en moderator var aktiv 04.40. Är djurporr accepterat?
Nej djurporr är inte axeptabelt om du tycker att inte någon tar tag i det kan du ju alltid maila en moderator...
tex mig.
[/quote]
Det är inte heller acceptabelt att vara 20 år, inte göra sitt jobb som moderator eller att inte kunna stava till "Acceptabelt". Herregud.
Var bara tvungen att logga in för att säga det, tack och bock!
[/quote] Han har dyslexi har jag för mig.
[/quote]
Spelar ingen roll om han har dyslexi eller inte, som 20 årig moderator skall man kunna stava.
[/quote] Spelar ingen roll om man har dyslexi? Vet du vad dyslexi är? Såna som dig borde fan inte tillåtas på internet. Dyslexi är en läs och skriv svårighet som dem har inget kan göra åt. Det spelar ingen roll hur mycket dem som har dyslexi tränar sig till att försöka skriva bra, det fastnar inte. Och det ska dem inte dömas eller bli hackade på för. Jag tycker du kan gå och tala om dina åsikter för någon som bryr sig för här hittar du ingen.
[/quote]
Nej, det spelar ingen roll. Det är klart jag vet vad dyslexi är?
Såna som jag borde inte tillåtas på internet? nähä, varför inte då?
Tycker detta är lite roligt, först frågar du om jag vet vad dyslexi. Och ändå så ska du förklara för mig vad det är? jag har antagligen inte ens kommenterat detta om jag inte visste vad det är.
Det är inte folk som har dyslexi eller folk som bara inte kan stava jag har något emot. Det är folk som är "uppsatta i högre makter" som moderator på forum osv osv. De ska framföra en god bild och kunna skirva korrekt svenska. Skulle en moderator skriva till mig "Du måste vårda ditt språk" "Du får inte lägga upp olämpliga bilder" så skulle detta vara mer seriöst än att jag skulle läsa "Du måste vorda ditt sprok" "Du får inte läga upp olämliga bilder"
Jag dömer inte någon person med denna sjukdom, jag dömer makten dem har.
Du brydde ju dig tydligen så mycket om min åsikt så du förklarade för mig även fasst jag redan visste det. Det är yttrandefrihet på detta forum, jag får utrycka mina åsikter precis som jag vill. Sålänge det visserligen inte är kränkande, och detta var inte riktat mot honom. Om han nu är lite överkänslig och tar åt sig över internet är inte detta mitt problem. Men jag ber om ursäkt, om det är det du vill.

P17
Medlem
1 september 2012 00:17 | #21 Goddagens
[quote]Citat av: niten
Rapporterade igår, en moderator var aktiv 04.40. Är djurporr accepterat?
Nej djurporr är inte axeptabelt om du tycker att inte någon tar tag i det kan du ju alltid maila en moderator...
tex mig.
[/quote]
Det är inte heller acceptabelt att vara 20 år, inte göra sitt jobb som moderator eller att inte kunna stava till "Acceptabelt". Herregud.
Var bara tvungen att logga in för att säga det, tack och bock!
[/quote] Han har dyslexi har jag för mig.
[/quote]
Spelar ingen roll om han har dyslexi eller inte, som 20 årig moderator skall man kunna stava.
[/quote] Spelar ingen roll om man har dyslexi? Vet du vad dyslexi är? Såna som dig borde fan inte tillåtas på internet. Dyslexi är en läs och skriv svårighet som dem har inget kan göra åt. Det spelar ingen roll hur mycket dem som har dyslexi tränar sig till att försöka skriva bra, det fastnar inte. Och det ska dem inte dömas eller bli hackade på för. Jag tycker du kan gå och tala om dina åsikter för någon som bryr sig för här hittar du ingen.