Vad för mobil?
23 augusti 2012 14:13 | #2 Jesper
Om du har tid att vänta skulle jag vänta på iPhone 5. Om inte kanske en Samsung Galaxy S3?
23 augusti 2012 19:18 | #4 Mrcormac
Om du har tid att vänta skulle jag vänta på iPhone 5. Om inte kanske en Samsung Galaxy S3?
Jo, jag har funderat på den faktiskt. Samsung ligger i kategorin "kanske"
23 augusti 2012 19:19 | #5 Mrcormac
Skaffa Nokia! håller förevigt så sparar du cirka 10800kr :)
Hehe, kanske inte riktigt så mycket? ;). Men jo, nokia är ganska bra tycker jag med :).
23 augusti 2012 20:36 | #6 W16
sony xperia s är den bästa mobilen som någonsin har gjorts! har fan aldrig haft problem med den o den är väldigt snabb, 12mp kamera, 32gb minne, med mer!
27 augusti 2012 14:02 | #8 Mrcormac
Okej, tack för svaren alla! Tror det blir en Samsung Galaxy S2 eller S3, får se.

P20
Medlem
23 augusti 2012 13:28 | #1 Mrcormac
Hej!
Nu är det såhär att jag ska köpa ny mobil. Jag letar efter en som varken är dyr eller billig. När jag skriver det menar jag att det är bra om den är billig men den ska också vara nyare och eftersom den ska vara nyare än min så är den ANTAGLIGEN bättre. För tillfället har jag en Sony Ericsson Xperia X10, tror jag den heter, den är helt okej som mobil. Orsaken till att jag vil köpa ny mobil är för att deb mobil jag har för tillfället är för liten för mina händer och dessutom så är batteritiden inte så bra. Jag har tittat på ett par mobiler såsom: Iphone 4/4s, Samsung Galaxy S2/S3 och HTC One eller vad den hette. Nu är det såhär att jag har ca 11000 kronor för tillfället, men bara för att jag har pengarna till en splitterny, bra mobil så betyder inte det att jag vill köpa den allra nyaste och dyraste som finns. Jag skulle köpt en Iphone 4/4s men det finns redan så många som har den och dessutom har jag hört att den är ganska så ömtålig. Jag vill gärna sticka ut i mängden, så att säga.
Så jag skulle vilja ha lite tips på bra mobiler som är nyare/bättre än min Sony Ericsson Xperia X10. Tack på förhand! //Mrcormac
P.S. Ursäkta om texten blev lite för lång när jag skulle förklara min situation.