Diablo III säljes billigt.

SinnesProductions
P16
Medlem

22 juni 2012 00:53 | #1 SinnesProductions

Tjena! Jag säljer nu Mitt battle.net Account med Diablo III. Spelet var inte vad jag förväntade mig. Har tänkt mig att sälja det för 150kr. dvs, lowprice. Har en 60 Monk och runt 10 mil gold. Du kan nå mig på skype om du är intresserad:

[skypenamn borttaget av mod]

Tack på förhand!
Mvh SP.

Modedit: Köp aldrig begagnade accounts. Det är busenkelt att ta tillbaka sitt konto även om man gett ut sitt lösenord, bytt e-mail eller annat. Detta är med all sannolikhet ett bedrägeriförsök.
- exit

puq123
P28
Medlem

22 juni 2012 02:20 | #2 puq123

Jag kan kanske, adda mig på skype lukasnordlund

sheep326
P16
Medlem

24 juni 2012 03:09 | #3 sheep326

kan kanske beror på måste vara säker att du inte är bluff adda mig på skype Gollum326

OwntnoobxD
P33
Medlem

30 juni 2012 00:15 | #4 OwntnoobxD

Så jävla kul, den här p12:an scammade mig, när han sålde sitt "diablo3 med 1miljon guld och en lvl 60 monk", han snodde mitt lol acc och har spelat på det, köpt massor saker, jag mailade riot och fick tbx accet och han har spelat ca 20 matcher per dag, tack för all gratis ip, din jävla scammare :P

KÖP INGET FRÅN DENNA KILLE, heter rakelpom på skype, han vill ha cash först till "sitt" lol acc....

han är väldigt patetisk... jag har förövrigt hans ip men vill inte skicka ut den på jesper, men pm:a mig om ni vill keylogga han avinstallera windows.32 eller något liknande :D

OwntnoobxD
P33
Medlem

30 juni 2012 00:16 | #5 OwntnoobxD

tack för dina pengar tid du la ner på mitt acc, uppskattar alla runor och det du köpte :D du är patetisk btw...

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.